מערכת קולנוע ביתית

מערכת סטריאו לבית

רמקולים

רסיברים לקולנוע ביתי

זרועות לטלויזיה, סטנדים ומדפים

כבל לרמקולים, כבל HDMI

סטריאו

מקרנים
כבל לרמקולים
מגוון סוגי כבלים לרמקולים איכותיים, יצוקים או לפי מטר, 2 גידים, ברמת פרימיום של המותגים המובילים AudioQuest ו- WireWorld המכנים עמידות לאורך שנים, העברת אותות בפחת מינימלי. כבלים מקצועיים לרמקולים, כבל לרמקולים איכותי, איכות ללא פשרות, ביקורות אוהדות בכל המגזינים, מחירי חו"ל בחנות בארץ.
    SCP 14/2 DLX
סטריאו
סטריאו

כבל רמקול איכותי 2 גידים לפי מטר SCP DLX 14/2

SCP DLX 14/2 הוא כבל רמקול הנמצא בשימוש נפוץ במערכות קולנוע ביתי, הגדרות אודיו מתקדמים ויישומי שמע מקצועיים. הכבל בנוי משני מוליכים, כל אחד במד של 14, מה שמאפשר לשדר אותות אודיו באיכות גבוהה עם אובדן אות והפרעות מינימליות.

 

ה-DLX בשם מייצג Deluxe, כלומר הכבל בנוי בסטנדרט איכות גבוה יותר מכבלי רמקולים סטנדרטיים. הוא כולל מוליכים נחושת נטולת חמצן (OFC), הידועים במוליכות מעולה ובהתנגדות נמוכה. לכבל יש גם בידוד קצף מיוחד המספק הגנה נוספת מפני הפרעות ועוזר לשמר את שלמות אות השמע.

 

בסך הכל, SCP DLX 14/2 הוא כבל רמקול מהשורה הראשונה שנועד לספק ביצועי שמע יוצאי דופן. זוהי בחירה מצוינת למי שרוצה להשיג את איכות הצליל הטובה ביותר האפשרית ממערכת השמע שלהם.

 

להלן מספר מפרטים טכניים עבור כבל רמקול SCP DLX 14/2:


מפרט מלא

מד קוטר: 14

סוג מוליך: נחושת נטולת חמצן (OFC)

מספר גידים: 2

סוג בידוד: קצף

חומר בידוד: פוליאתילן

קוטר חיצוני: (8.38 מ"מ)

קיבולת: 26 pF/ft (85 pF/m)

התנגדות DC: 2.5 אוהם/1000 רגל (8.2 אוהם/ק"מ)

השראות: 0.17 µH/ft (0.55 µH/m)

מהירות התפשטות נומינלית: 74%

מתח הפעלה מקסימלי: 300 וולט RMS

דירוג טמפרטורה: -4°F עד 167°F (-20°C עד 75°C)

 

מפרטים אלו מצביעים על כך ש-SCP DLX 14/2 הוא כבל רמקול איכותי המיועד לשדר אותות שמע עם התנגדות נמוכה, קיבול נמוך ואובדן אותות מינימלי. בידוד הקצף של הכבל מספק הגנה נוספת מפני הפרעות ומסייע בשמירה על שלמות אות השמע, בעוד שמוליכי ה-OFC שלו מבטיחים מוליכות גבוהה והתנגדות נמוכה. בסך הכל, SCP DLX 14/2 הוא בחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש להשיג ביצועי שמע באיכות גבוהה ממערכת השמע שלו.





SCP (Structured Cable Products Inc.)


היא יצרנית מובילה של כבלי אודיו ווידאו באיכות גבוהה, חיבורים ופתרונות קישוריות אחרים ליישומים למגורים ולמסחר. החברה נוסדה בשנת 1995 ומרכזה בפלורידה, ארה"ב.
SCP מציעה מגוון רחב של מוצרים לרבות כבלי רמקולים, כבלי HDMI, כבלי Ethernet, כבלים קואקסיאליים ועוד. המוצרים שלהם נועדו לספק ביצועים, אמינות ועמידות מעולים, והם משמשים מתקינים מקצועיים ומשלבי AV ברחבי העולם.
SCP מחויבת להשתמש רק בחומרים האיכותיים ביותר ובתהליכי ייצור במוצרים שלהם. הם גם נותנים עדיפות לשביעות רצון הלקוחות, ומספקים תמיכה מצוינת לפני המכירה ואחרי המכירה כדי להבטיח שללקוחותיהם תהיה חוויה חיובית עם המוצרים שלהם.
בסך הכל, SCP הוא מותג מכובד ואמין מאוד בתעשיית האודיו והווידאו, הידוע במוצרים החדשניים שלהם, בביצועים המעולים והמחויבות לשביעות רצון הלקוחות.
התקשר לקבלת ייעוץ והצעת מחיר
050-7958164
טל':
ויקטור נטיגה מנהל טכני
שם
טלפון
אימייל
* נא הכנס קוד אבטחה: 
מפת אתר   |   מדיניות החזרת מוצרים   |   surround-sound.co.il   |   סטריאו סאונד